Giovedì, 20 Settembre 2018
ROME

Grillo blasts Berlusconi and state channels for 'news bias'

English
© ANSA

Rome, June 5 - Both state-owned television network
RAI3 and a channel owned by ex-premier Silvio Berlusconi were
alleged to be among Italy's most biased Wednesday by political
leader Beppe Grillo.
The leader of the anti-establishment 5-Star Movement (M5S)
said on his blog that his unofficial survey found that the most
biased television news coverage was found at several
Berlusconi-owned stations including TG4, as well as RAI3.
Grillo, a former comic, asked readers of his blog to name
who they considered most biased.
Some 80,000 people responded.
Grillo said his survey also found that readers judged
Italy's worst talk-show hosts to include Bruno Vespa, Barbara
D'Urso and Paolo Del Debbio.

© Riproduzione riservata

* Campi obbligatori

Immagine non superiore a 5Mb (Formati permessi: JPG, JPEG, PNG)
Video non superiore a 10Mb (Formati permessi: MP4, MOV, M4V)

X
ACCEDI

Accedi con il tuo account Facebook

Login con

Login con Facebook